mandag den 13. december 2010

Mandag morgen

Så er det igen blevet mandag, min store pige er gået i skole og den mindste er ved at tage tøj på så hun kan komme i børnehave. Efter det går turen til dyrlægen med vores store hvalp, hun er blevet sterialiseret og skal have taget sting.
Fik i lørdags lavet tre skovsvampe, de var hyggelige at lave. Og nemme! Har sat dem op på min hylde i køkkenet. Mon de også går efter jul?


Og så har jeg lavet lister her til morgen.
 Lister med juleønsker, lister med de gaver der skal købes eller er købt, lister over hvad de sidste 11 dage inden jul skal gå med (skulle jo helst nå det :-)). Men lige lidt billeder med julepynt....






Jeg er jo meget glad for TILDA, og får syet lidt af
hendes nisser. Tror jeg efter jul vil prøve lidt af hendes hverdagspynt. Blandt andet hendes badepiger eller kaniner. Nissefar som blev solgt på marked er ligeledes TILDA.
Hilsen Lene

Ingen kommentarer: