mandag den 27. december 2010

Op af bakken...

Sådan føles dagen idag. Havde fået et par Dr.Martens af min mand, men de var for store. Så afsted til storbyen for at bytte. Turen endte med at jeg brugte tre timer på at lede efter støvler...forgæves. ØV!
Men jeg fik en ny TILDA bog med masser af inspiration...den er blevet læst et par gange efter jeg kom hjem.


 Og så er der jo de forbistrede indkøb og så aftensmaden aftensmaden, men det var rimelig hurtig klaret..grønsagstærte! Wupti..


De næste tre dage drager min største pige og jeg til håndboldstævne i Bjerringbro. Jeg skal overnatte sammen med tolv piger i to nætter. Måske kommer jeg hjem uden at miste forstanden..måske.
Derfor skulle vi lige have klaret lidt snacks til mellem kampene. Vores opgave var pirogger med pizzafyld.




 Jeg er så glad for mine pirogforme. Dej på, fyld i og klem sammen. Så er der en super flot pirog.....

Ellers er der koldt her i det nordlige af Jylland. Katten gider ikke gå ud, hun sidder bare og surmuler....

Nu vil jeg pakke det sidste (og mit hækleprojekt) og så kalder sofaen og en kop the.
Vi ses om tre dage (hvis jeg overlever)

Hilsner fra Lene

1 kommentar:

Solsikke sagde ...

Hej Lene.
Jeg håber, at I kom fint igennem håndboldstævnet. :-) (Du havde da i hvert fald sørget for superlækker mad, kan det ses på billederne)
Tak for din hilsen på min blog og for at du har sat dig som fast læser.
Mange hilsener Solsikke