onsdag den 22. december 2010

Så er det snart..

Julefreden har sænket sig, efter nogle hektiske dage op til. Men nu er der ferie til d.26. Jeg startede dagen med at hjælpe min mor med hendes sidste juleindkøb. Vi gik ned i byen med to slæder, min mindste pige i den ene og indkøb i den anden. Dejlig tur.
Min mor skulle også lige have en buket til jul, det plejer hun at få.



Da vi afleverede den fik vi lige en mad med hjemmelavet leverpostej og rødbeder. Sylten var lige lavet så den venter vi med at smage.

I mandags da jeg var på arbejde, fik jeg en gave af mit kontaktbarn. Hun var bare så spændt på at give mig den, men måtte indrømme at hun havde spist noget af den! Hun er bare den sødeste pige. Og æsken var fuld af de skønneste hjemmelavede marcipanstykker. Så lavede vi en kop the og smovsede lidt.



Jeg har et lille hængeparti. Har lovet en veninde at sy en pose til hendes mormor, hvor hun kan putte vanter og hat i når hun har brugt dem. Den er snart færdig, mangler lige et par enkelte ting.Jeg har dog ikke mere travlt end at jeg har taget mit gamle hækletøj frem i aften...

Håber ikke at stressen har taget over, men julefreden hersker.
Hilsen herfra...

Ingen kommentarer: