mandag den 31. januar 2011

Fridag

Startede dagen med at gå med hundene, 6 km. tilbagelagt - igen!
Det er bare så dejligt at starte dagen med en god gåtur.

Så blev der lavet madplan, indkøbsseddel og så afsted til Netto.
Alt indkøbt til ugen, samt en lille sættekasse til når den store pige skal have lavet sit
 værelse om.

Frem med malingen, så mit "nye" sofabord kunne få en omgang.
Og når jeg nu var igang med at svinge med penslen, fik min bette piges skolepult lige en omgang. Nu skal begge lige tørre til imorgen og så have et lag til.


Når nu alle mine pakker fra min give away er blevet sendt,
ville jeg også lave en nålemappe til mig selv.
Igår -  inden håndbold!




Mønstret har jeg downloaded gratis hos


Mønstret ligger i højre side.
 Hun har lige lavet et nyt tæppe som hedder
Bella Babushka.
Jeg er så imponeret af hendes quilting. Hold da op!


Har haft gang i brændeovnen idag, selvom det slet ikke var nødvendig.
Havde lyst til det for hyggens skyld.

Og det skal der også i aften...hygges og hækles!

Har fulgt lidt med i alle diskussionerne om kopiering og tyveri af designs. Den går jeg lige og tænker lidt over.

Lene

6 kommentarer:

Balles Bazaar sagde ...

Hej Lene. Det lyder til at have været en dejlig produktiv fridag. Skøn nålemappe - flotte farver, sådan én man bare har lyst til at se nærmere på og have i hænderne.

Susanne sagde ...

Det er skønt med de ugeindkøb. Jeg har selv været turen igennem idag. Dog efter en langstrakt arbejdsdag.

Anonym sagde ...

It's nearly impossible to find knowledgeable people for this topic, but you sound like you know what you're talking about!
Thanks

my page: hardwood floors

Anonym sagde ...

Thank you, I've recently been looking for info approximately this topic for a long time and yours is the greatest I have came upon so far. However, what concerning the conclusion? Are you certain about the supply?
hardwood floors

Anonym sagde ...

You ought to take part in a contest for one of the highest quality blogs on the web.
I will highly recommend this blog!

my blog - toe nail fungus treatments

Anonym sagde ...

I am really glad to read this web site posts which contains tons of useful
data, thanks for providing such statistics.

Feel free to surf to my web site; phoenix house cleaning