mandag den 21. februar 2011

Puder til soveværelset

Så er der kommet lidt pynt til soveværelset.
Da vi lavede om var jeg sikker på et jeg ville have tapet på en væg i soveværelset, selvom det var et stort spring for en "hvid-over-det-hele-pige" som mig.

I butikken var jeg ikke et sekund i tvivl hvilket tapet skulle være.
Det tapet jeg valgte mindede mig så meget om overnatninger ved min farmor og farfar da jeg var lille.


Og her er de to puder så. En syet med hæklet kant og blomster. Må jeg endnu engang nævne Ditte der gav mig ideen og "opskrift" til den hæklede kant.
 Den anden har min mor hæklet, et sødt lille muslingemønster, som jeg har monteret på en hvid bagside.



Nu må min mand igang med at skifte farven ud på ledningerne.
Ved ikke lige hvorfor IKEA syntes der skulle sorte ledninger på. Håber de går i med væggen når der kommer hvide ledninger på.

Er igang med en taske, og den bette vil gerne lave en perlekæde.
Hygge i syhulen..

 

5 kommentarer:

Hanne sagde ...

Lækker tapet -når vi engang skal lave om i vores soveværelse vil jeg også ha en´ væg med tapet.
Og sikken nogen fine puder - det er blevet et hyggeligt soveværelse

Unknown sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud og rigtig søde puder :-)

Balles Bazaar sagde ...

Hvor er det bare blevet flot. Skønt tapet og flotte puder. Jeg ER altså imponeret over hvor færdigt det ser ud.

Oline Art sagde ...

Sindsyg flot farve tapet og total lækker farve!

Gårdejerinden sagde ...

Hvor er det bare lækkert - og super flotte puder :0)