tirsdag den 22. februar 2011

Taske

Havde set en taske på et tidspunkt som jeg var helt vild med, 
men havde ikke et mønster.
Så jeg skulle jo igang selv, og der er eddermageme blevet fusket.
Men den er blev god nok, fuskeriet kan ikke ses hvis jeg svinger med den.
(så hvis I ser en der svinger heftigt med en æbletaske, så er det mig)

Nu skal den afprøves, og så skal der laves justeringer. Men som helhed er den god.


Lidt detaljer..bla lomme til Iphone. En lomme til min pung, og til skriveredskaber.





Vil senere lave en kosmetiktaske til alt mit ral og ragelse.
(den har jeg mønster til!!)

Ellers har jeg ikke lavet det store idag. Dimset, tullet, hygget eller hvad det nu hedder.
Flyttet rundt på småting og ordnet blomster.



Mit tæppe jeg lavede for et år siden, og der gerne skulle have en "tvilling".


Min store pige er på håndboldskole, den bette et smut i børnehaven.
Hundene har fået nye tyggeben, og kattene fået tun.
Der er handlet ind, ryddet op, støvsuget og vasket gulv.
Jeg har taget en rest reje/fersken suppe op af fryseren.
Min mand er på skiferie med arbejdet indtil lørdag.
Resten af dagen hygger pigerne.


1 kommentar:

Marianne sagde ...

hold da op Lene - har du ikke nået mere :) - ej det var en spøg... bliver helt træt alt det du har nået.... super skøn taske det skriger på forår og hvis jeg møder den svingende skal jeg nok hilse pænt på :) - tæppet du har syet er vildt flot .. kan godt forstå du må ha' en tvilling :)
kh:) og nyd resten af dagen