lørdag den 7. maj 2011

Forårsmarked i Odense

Sikke et dejligt forårsmarked, og sikke mange flotte flotte ting!
Fedt at se bloggere IRL, som man til dagligt følger hjemme foran skærmen.

Jeg var jo helt sikker på at skulle se BRILLETINGS bod.
Hun har en fantastisk streg, og hendes finurligheder synes jeg er fabelagtige.
Og at hun har "sager" man selv kan bruge på sit eget design, synes jeg jo er genialt.
Købte et "saml-selv-ugle-klippe-ark" og fem strygemærker.


Brilleting delte bod med KIRKESJOV. Og her fandt jeg disse skønne sommerfugle elastikker.


Hos Kunstfabrikken fik jeg denne lille ugle, solgt af KATTEKLUNS.


Lur mig om jeg ikke har glemt nævnet på den som har lavet denne smukke ugle!!!
(Pinligt Lene! Især når jeg egentlig ærger mig over at jeg ikke købte lidt flere!!)


Hos VINTAGE HAUSFRAU fik jeg lidt til at pynte kager med.


Mens jeg stod ved Brilletings bod mødte jeg LYKKES.
Det er jo hende der har haft en dejlig giveaway med glasugler.
Som jeg vandt en af, hephey!!
Og idag med posten fik jeg min ugle..uhu uhu.
(chokoladen er pist væk..)


Ved KAGESLOTTET sørgede jeg for at jeg ikke gik sukkerkold!
HAPS!


Men puha hvor var jeg træt da jeg kom hjem. Tre timer i bil hver vej, og en masse indtryk.
Dejlig dag, jeg kommer helt sikkert igen.


God lørdag til alle, både bag skærmen og på marked.


3 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Virkelig skønne køb du har gjort!
Tak fordi du deler :)

Trillemus sagde ...

Sikke en masse fine ting du har købt. Jeg ville også gerne have været en tur på fyn men konfirmationen nærmer sig med hastige skridt. Imorgen går det løs og jeg har lige "samlet" kransekagen. Jeg glæder mig til næste uge så er der nok mange blogindlæg om markedet og en masse billeder. Det er jo næsten som at have været der selv.

Ha en skøn weekend. Kh Mette

LykkeS sagde ...

Hej Lene
Godt du kunne bruge uglen. Jeg synes bare det var så hyggeligt at du lige pludselig stod der.. Jeg kan se at vi har hygget med de samme ting på markedet.. Og jeg er godt nok mega ked af at jeg ikke købte en af de der saml selv ugler. Det er godt nok en fejl!! Sa vi kørte mod Lolland var jeg også fyldt op af indtryk og sanseoplevelser..

God lørdag.
Lykke