onsdag den 18. maj 2011

Dovenskab

Hold da op, der er ingen aktivitet på denne blog i tiden.
Og jeg kan lige så godt indrømme at jeg har været mega doven!!
Helt vild doven.
Jeg lurer ved jer andre, men orker simpelthen næsten ikke at ligge en kommentar.
Det er da toppen af ugidelighed.

I lørdags var vi jo til uldfestival, og det regnede regnede regnede.
Vi var total våde da vi kom hjem og frøs.
Så dynerne blev hevet ind i sofaen, dvd'er set, kakao drukket, boller spist og ellers intet.
Jeg orkede ikke engang at lave et indlæg på bloggen.

Men jeg fik købt lidt uld til at filte et eller andet med.
Og et filtekit med sommerfugle.



Jeg skulle også have købt noget garn til et sjal min mor skal strikke til mig.
Men der var så mange mennesker, at jeg ikke kunne overskue farverne.
Så må jeg jo en tur i butikken, hvilket jo heller ikke er allerværst.

På lørdag holder hele gaden loppemarked. Jeg er tovholder og på grund af min dovenskab halter jeg bagud..aarrgghh!
Jeg har en masse gammelt, men også en del nyt og hjemmelavet der skal sælges.
Og vejret bliver jo godt...
Vi ses...hvis jeg orker selvfølgelig



3 kommentarer:

Pia sagde ...

Hej Lene
Det er da helt okay at holde en lille pause her i blogland. Det er jo ikke sådan at vi skal leverer indlæg hver dag. Når du har overskud og energi så kommer du igen.
God onsdag til dig.
Pia

Strikkefuglen sagde ...

Hej Lene
Pauser er der brug for :-) Er vild med dine små ugler, dem må jeg også prøve at lave.
Glæder mig til at følge bloggen i fremtiden.
Majbritt

Trillemus sagde ...

God ide med pauser engang imellem. Det ser spændende ud det du købt på Uld festivallen. Jeg glæder mig til at se de sommerfugle. Jeg ville også ha været en tur forbi festivallen men droppede det pga regnvejret. Jeg gad simpelthen ikke at blive dyngvåd. Det må blive til en tur næste år.

God bededagsferie. Kh Mette