fredag den 30. september 2011

Nu skal jeg kun sove en gang!

For imorgen samles vi igen til kreahygge/blogtræf.
Og jeg glæder mig til at se gamle som nye hoveder!

Jeg var lige et smut i Aalborg efter småting.
Og endte med mange småting!


Papir, æsker, lim, lynlåse og meget meget mere.

I TIGER fandt jeg denne saml-selv-ugle i træ.
Den vil jeg se om jeg kan pynte med papir, måske ikke lige imorgen...
Den er nemlig i 1000 stykker mindst!


Jeg var også lige i STOF OG STIL.
Fandt nogle skønne efterårs stoffer.


Og igen TIGER.


Freja har fået nye sko. Og det passer IKKE damen at have dem på.
Hun flår og river i dem for at få dem af.


Til gengæld tror jeg hun allerede har et shoppe - gen.
Tre timer var vi afsted, og hun var den sødeste lille pige (o:
Nå, har lige lidt at ordne til imorgen.

Glæder mig til at se jer i morgen piger.


PS...Måske når jeg også lige at "pinne" lidt på Pinterest


5 kommentarer:

Oline Art sagde ...

Jeg glæder mig også helt vildt!

Anonym sagde ...

I'm gone to inform my little brother, that he should also visit this blog on regular basis to get updated from most up-to-date news.
hardwood floors
my web page: hardwood floors

Anonym sagde ...

You ought to take part in a contest for one of the highest quality blogs on the net.

I'm going to recommend this web site!

My web site nail fungus zetaclear
my web site: toenail fungus treatment

Anonym sagde ...

I am sure this post has touched all the internet people, its really really pleasant piece of
writing on building up new weblog.

Feel free to surf to my web blog :: nail fungus zetaclear

Anonym sagde ...

This site truly has all the information I wanted concerning this subject and
didn't know who to ask.

Feel free to visit my blog ... phoenix house cleaning