søndag den 9. oktober 2011

Kreamesse i Aalborg

Min mor og jeg hæflede ungerne med til kreamesse inde i byen igår.
Men vi blev begge lidt skuffede!

Men jeg formåede da at bruge 600 dask for at dulme skuffelsen lidt.
En af mine bekendte havde en bod med perler og der gik jeg lidt amok.
Jeg lavede dette armbånd idag.



En anden bekendt sad og quiltede hos AALBORG QULITERNE.
Der var mange fine ting.

Blandt andet dette tæppe lavet af gamle skjorter.




Jeg så dette fine sy etui.
Det vil jeg gerne lave, så jeg bestilte mønstret på QUILT MY DESIGN.



Jeg fik også købt garn til en trøje/poncho til Freja.
Fik ikke taget et billede af det, da min mor har taget det med hjem.
Det er nemlig hende, der skal strikke det.

Jeg købte garnet ved ULDGAARDEN.
Hun havde mange fine designs.




Nu er der dømt hækling resten af aftenen.
Jeg arbejder på min gi'væk.


6 kommentarer:

Line sagde ...

Det armbånd er da super fedt :)

Trillemus sagde ...

Jeg så godt at der skulle være messe i Aalborghallen, men jeg tog til bagagerums marked i Skalborg i stedet for. Det var nu heller ikke meget ved. Jeg måtte gå tomhændet derfra, men min datter fik købt en rigtig retro kuffert. Jeg glæder mig istedet til messen i Fredericia sidst på måneden. Det er et flot armbånd du har lavet. Det er altså bare super fedt med stjerner i øjeblikket.

God søndag aften. Kh Mette

vidunderlige univers sagde ...

Skøn armbånd.. og sikke de penge du fik brugt... heldigvis blev du da inspireret til et sy itui.. Og det er da ikke æv vel!!
KH Iben

Merete sagde ...

Hmmm.. godt jeg ikke tog afsted så ...
men ser nu ellers ud som om du fik en masse lækre ting... ;0)

Anonym sagde ...

Du er ikke den eneste der er skuffet - det var jeg faktisk også. men jeg fik da også brugt lidt penge. kig forbi min blog og se hvad jeg fik med mig hjem.

Jeg havde forventet at der var mere forskelligt, og flere stande :( Syntes også det var meget af det samme de alle sammen havde med. :(

Anonym sagde ...

Jeg syntes da det var nogle fede ting du kom hjem med :o) Især armbåndet er rigtig fedt.
God aften til jer.
KH Kat