tirsdag den 22. november 2011

Super dejligste Trillemus

Mette fra bloggen Trillemus er bare en total super sød pige.
Idag modtog jeg en pakke fra hende.


Indeni var de dejligste liberty strimler og en DIY.
Så nu kan jeg flette stjerner.


Er hun ikke bare dejlig!!!I aften skal jeg flette!

Har I ikke tjekket hendes blog så gør det nu. Mette laver blandt andet dejlige boxe/penalhuse, som jeg er stor beundre af.
De er bare gennemførte og mega flot syet!

Tusind tak Mette, for den super pakke.




4 kommentarer:

Tina Westergaard sagde ...

Lækker gave, glæder mig til at se dine stjerner :)

vidunderlige univers sagde ...

Jow det var da sødt af mette.. Nu vil jeg så glæde mig til at se dine flettede sager:0)
KH Iben

Julie sagde ...

Det er da dejligt med sådanne overraskelser ;0) Kender ikke hendes blog så jeg vil ta et smut derind ;0)

Trillemus sagde ...

Hej Lene. Godt at posten fandt frem til dig. så du kan komme til at flette stjernerne. God fornøjelse.....

Kh Mette