søndag den 22. januar 2012

Hundrede år og en madpakke

Ja, så lang tid siden er det vist at jeg har været på!
Men efter værelsesbytningen fulgte en masse oprydning i hele huset.
Det tager tid, men lige nu er manden min ved at sætte skabe op i soveværelset, som noget af det sidste. Så skal tøjet på plads og så kommer pimpningen.

Og torsdag, fredag og lørdag startede jeg så min nye uddannelse som psyko/familie terapeut.
Så tre dage sad jeg i rundkreds og følte.
Jeg er glad for at være startet, men hold da op jeg skal vænne mig til det.
Jeg er trådt ind i en helt ny verden. Jeg har så mange indtryk og tanker fra de tre dage, der lige skal sluges og bearbejdes.
Så mere om det senere.

Det kreative pt er strik. Jeg købte en bog i Netto i sidste uge med det skønneste børnestrik.


Imorgen går hele dagen i retten i Hjørring.
Jeg er indkaldt som domsmand og har min første sag i morgen.
Fem timer!


PS min "kur" kører derud af...
 

6 kommentarer:

vidunderlige univers sagde ...

Jamen Lene for sulen da.. Der sker da virkelig noget i dit liv:0)
Både på det kreative og personlige - tja og faglige plan.. Tillykke med din beslutning om din nye uddannelse.. det er da fedt og ja nok VILD spændende.. Der er nok at se til.. Det må osse være dejligt sådan at få rykket om på det hele i huset - det giver en go oprydning - Fortæl gerne mere om din kur næste gang.. hæ hæ

Go doms dag i morgen.. KH Iben

Lene's kage-design sagde ...

Det glæder jeg mig til at høre mere om.. det lyder spændende både med strik, kur og uddandelse :)

Trillemus sagde ...

Dejligt at høre fra dig. Sikke da en omgang I har været i gang med, men det er altid skønt at få "muget ud". Spændende med din nye uddannelse. Den bog købte jeg også selv i Føtex i sidste uge. Den er fyldt med lækre opskrifter.

God søndag aften. Kh Mette

Unknown sagde ...

det lyder spændende med din uddannelse. Hvor tager du den osv? Fortæl fortæl :D

Balles Bazaar sagde ...

Dejligt at høre fra dig igen. Held og Lykke med alt det du har gang i. Spændende med uddannelse og fedt at høre at kur-projektet er på skinner.

Lin sagde ...

Jeg skal da love for at der sker noget hos dig: Held og lykke med det hele.