lørdag den 16. juni 2012

Stjerne - dag

Igår var det min fødselsdag
Og jeg fik mange fine gaver.
Aftenen inden fik jeg et par øreringe af min mand.
De er lidt svære at se, men små stjerner med sten i.


Af gode venner fik jeg et lækkert tørklæde.


Om formiddagen var jeg oppe ved Katrine (jeg havde lavet nogle vimpler hun skulle bruge)

Og ved samme lejlighed fik jeg en gave af Sanne.
Nogle af hendes fantastiske smykker, der er bare så super flotte!!
De to damer har også bestilt "noget" til mig som jeg får tilsendt om en måneds tid.
Uh, det er så hyggeligt med overraskelser.



Min datter havde købt en taske. Den er flot, men jeg er bange for at stjernen bliver ødelagt.
Så det er en bytter, hvilket datteren er helt ok med.


For jeg fik nemlig osse denne taske, som jeg havde ønsket mig i over hundrede år.
Den er taget i brug!
.

Af min dejlige mand fik jeg osse disse ASH støvler.
Osse en ting der længe har stået på ønskesedlen.

Jeg synes de er så fede, men...
de bliver byttet til et par med stjerner, tror jeg nok.
Kan ikke helt bestemme mig.


Af min mor fik jeg udstyr til bålstedet.
Jeg har planer om at vi skal lave mad ude denne sommer, jeg er vild med bålmad.
Så har den #¤%&/(?`! sommer bare at komme.
Jeg har lånt billedet på nettet, til min er der osse en stor pande med på størrelse med risten.


En go' dag!


7 kommentarer:

vidunderlige univers sagde ...

Jamen STORT tillykke med fødselsdagen.. Stjerner til en stjerne - selvfølgelig.. Flotte skønne gaver du har fået..
Lene jeg har ofte villet kommentere men den vil ofte ikke tage imod mig.. (føler mig helt giftig) ha ha..

Heldigt at jeg prøvede igen - og nu virker det sgu .. fedt..
håber at du har det godt:0)
KH Iben

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Hey tillykke med igår - skønne gaver du fik hevet hjem :-)

Joan sagde ...

Tillykke med dagen igår. Hvilke flotte gaver.

Fru Larsen sagde ...

Stort til lykke med fødselsdagen, sikke nogle skønne gaver du fik :))

Fru Larsen sagde ...

Tillykke med fødselsdagen, lækre gaver, man fornemmer at du har et eller andet med stjerner :D

Balles Bazaar sagde ...

Stort tillykke kære Lene. Fede gaver di har høstet. De passer godt til dig. Du er jo en stjerne!!

Blogmoster sagde ...

Hej Lene
Du er da en stjerne. Det ses også på gaverne...
Tilykke fra Charlotte