onsdag den 14. november 2012

Juletræ

Min veninde har set et jern - juletræ et eller andet sted. Hendes nabo har så lavet et til hende, og sørme om hun ikke har tænkt på mig. Så nu har jeg også et.


Det skal stå her i min vindueskarm - tror jeg nok.
Det ser lidt tamt/tyndt ud, men det mangler jo også pynt.


Jeg har hæklet et par kugler, og sat perler på. Ved ikke lige hvad der ellers skal på. Har jo ikke fået den store kasse med julepynt ned endnu. Mon ikke der er noget deri jeg kan bruge.


Der skal laves julepynt af lufttørrende ler på mandag. Så mon ikke jeg får lavet lidt småt til mit nye lækre juletræ.


Tusind tak til Susanne for at tænke på mig. Susanne  og hendes lækre stil kan følges på instagram : Sannematas.


1 kommentar:

Balles Bazaar sagde ...

Lækkert og stilrent "juletræ". Det er meget bedre end de kunstige varianter med kunstigt snedrys jeg finder i de aldeles afskyelige juleudstillinger herude på den anden side af Verden. Rigtigt dejligt hvis vi kan få lov at følge træets pyntning op mod Jul.
Kram her fra. Jane